beantwoord

Onderzoek, informatie gewenst!

• 19 maart 2020
  • 4 reacties
  • 177 Bekeken

Wij doen onderzoek naar omcheckhpalen. Waarom is er gekozen naar omcheckpalen? en waarom niet een systeem dat men kon in en uitchecken zonder dat je van vervoerder moet wisselen

icon

Beste antwoord door Jeroen 19 maart 2020, 15:46

Ik zou zeggen ga eens los op google met deze vraag, er zal genoeg te vinden zijn hierover via google waarom er helaas nog steeds in- en uitgecheckt moet worden bij het wisselen van vervoerder.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge

Ik zou zeggen ga eens los op google met deze vraag, er zal genoeg te vinden zijn hierover via google waarom er helaas nog steeds in- en uitgecheckt moet worden bij het wisselen van vervoerder.

Reputatie 7
Badge +4

Het lijkt me verstandig dat u zich eerst verdiept in het systeem, hoe het werkt en waarom. Dan zijn de antwoorden op uw vragen meteen duidelijk. Ik vraag me werkelijk af waarom uw begeleider bij het onderzoek u hier niet op heeft gewezen.

Hallo ahmetozde en welkom bij de NS Community. 

Ik ben het met Jeroen en Thom eens dat hier wel het een en ander over valt te vinden, online. Mocht je er echt niet uit komen kunnen we je alsnog helpen. 

Badge +3

Om maar iets te noemen…

Je kunt bijv. een reis Maastricht - Nijmegen op verschillende manieren maken, vanaf Roermond met Arriva of met NS via Eindhoven en ‘s-Hertogenbosch.

Als je niet om zou hoeven checken kan men nooit bepalen met welke vervoerder je gereisd hebt, want de reistijd is vrijwel gelijk.

Er zullen in de toekomst vast wel opties komen waarbij men je kan volgen aan de hand van de locatie van een telefoon o.i.d. (GSM masten waar je mee verbindt), of je kaart vanuit je broekzak scannen in de trein, maar dat vraagt nogal wat van je privacy.

Reageer