beantwoord

ongelijkheid verstrekken gratis ov-kaart

Toon eerste bericht

32 reacties

lange tijd bezig geweest. foto lukte niet. programma ov-kaart zag hem niet. nu op hoop van zegen.
2 dagen geleden aan herman kaartgegevens doorgegeven. het wachten is nu op de terugbetaling. al met al heel veeltijd en moeite eraan besteed en telefoonkosten. jammer dat je bij de kl.service vaak niet dejuiste info krijgt. nu nog hopen dat de kaart ook daadwerkelijk werkt en dat het beloofde oude ab. erop staat en de nieuwe er op kan. voorlopig gebruik ik de oude tot het niet meer kan. ik blijf het nog steeds raar vinden dat de ns haar eigen fout niet ZELF hersteld. de oude kaart is nog tot 30/7 geldig. dus tijd genoeg. vanochtend staat het weer in de krant: ov-kaart is GRATIS bij een ns-abonnement. dus NS dient dit gewoon zelf netjes op te lossen bij de ov.
Hallo Marjo,

Inmiddels heb je een nieuwe OV-chipkaart en is de € 7,50 gerestitueerd. We wensen je veel reisplezier toe met je nieuwe OV-chipkaart.

Vriendelijke groet,
Herman NS
bedankt dat je het overgemaakt heb. binnen 3 weken zal ik het volgens jou op mijn rekening hebben staan. goh, mijn bank maakt geld binnen dezelfde dag of 1 dag over. wij wachten rustig 3 weken af.
tot over 3 weken dan maar. dan zal ik berichten of alles dan in orde is gekomen.
daar ben ik weer. vandaag nieuwe kaart geprobeerd. morgen nl. laatste dag voor de keuzedag. en ja hoor. abonnement stond er niet op. klantenservice gebeld. ze zouden ervoor zorgen dat ik morgen kan reizen. en ja het abonnement staat er binnen enkele dagen op. hoe vaak kan iets fout gaan. straks ben ik morgen geld kwijt omdat de beloofde keuzedag toch niet gebruikt kan worden. klote. nergens heb ik problemen mee alleen met de ov-chipkaart. jammer. hoe kan de ns iets moeilijk maken. kaar van mijn man vertoonde geen mankementen.
Hallo Marjo,

Inmiddels heb je een nieuwe OV-chipkaart en is de € 7,50 gerestitueerd. We wensen je veel reisplezier toe met je nieuwe OV-chipkaart.

ja. maar vandaag bij de kaartautomaat problemen met het abonnement. klantenservice al hierover gebeld. morgen nl. laatste dag van de keuzedag. hoezo veel reisplezier. het lijkt wel een chronische ziekte.
Vriendelijke groet,
Herman NS

Reageer