beantwoord

Onjuiste informatie na reizen, wel gecheckt en toch een melding.

  • 7 januari 2019
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

ik had al een voormoeden dat dit het geval was en dus niet mijn schuld is en ik ben er op gaan letten. de laatste reis die ik heb gemaakt was toen ik terugkwam van familie in hengelo, nu reis ik nar enschede en 'n minut nadat ik ben ingecheckt krijg ik de notificatie "forgotten chechout service". Ik word hier gek van want elke keer staat er een bedrag van 20 euro bij terwijl ik gewoon heb in en uit gecheckt. ik weet dat dit deze service nieuw is maar wat moet ik hiermee?
icon

Beste antwoord door Jouke NS 7 januari 2019, 13:45

Hallo Pimpel paars en welkom bij de NS Community.

Ik wil je in dit geval adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Doe dit bij voorkeur via Social Media of de Live Chat. Via die media kun je het snelst een reactie van ons verwachten. Zij kunnen dan met je meekijken om te bepalen waar het fout gaat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Pimpel paars en welkom bij de NS Community.

Ik wil je in dit geval adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Doe dit bij voorkeur via Social Media of de Live Chat. Via die media kun je het snelst een reactie van ons verwachten. Zij kunnen dan met je meekijken om te bepalen waar het fout gaat.

Reageer