beantwoord

online bestelling

• 22 december 2017
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

ik heb online krediet gekocht op mijn NS-kaart en ik heb niets ontvangen.
wat moet ik doen ?
icon

Beste antwoord door Slidestops 22 december 2017, 16:12

Saldo kopen gaat via ov-chipkaart.nl. Je zou hun klantenservice om hulp kunnen vragen.

Merk wel op, dat als je saldo koopt, dit niet direct op je kaart komt, maar je dit op moet halen bij de kaartautomaat.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Saldo kopen gaat via ov-chipkaart.nl. Je zou hun klantenservice om hulp kunnen vragen.

Merk wel op, dat als je saldo koopt, dit niet direct op je kaart komt, maar je dit op moet halen bij de kaartautomaat.

ik reis nooit met de trein -nu wil ik met de trein maar kun je ook online treinkaartjes  bestellen?

Reputatie 7
Badge +3

ik reis nooit met de trein -nu wil ik met de trein maar kun je ook online treinkaartjes  bestellen?

Ja, je kunt online kaartjes kopen. Doe dat vlak van te voren en controleer goed wat je ingevuld hebt. Je kunt de online kaartjes niet wijzigen of er geld terug voor krijgen. Je kunt ook op het station in een automaat kaartjes kopen, die zijn een euro duurder, maar daar kun je wel geld voor terug krijgen als je niet gaat.

Wil je een lange treinreis maken, kijk dan op www.treinreiziger.nl voor goedkope treinkaartjes. Kijk wel goed naar de voorwaarden, want met die goedkopere kaartjes mag je niet altijd in de spits reizen.

Reageer