beantwoord

Online contact formulier verstuurt niet

• 20 mei 2016
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

Ik probeer via het online email formulier een bericht te sturen maar het lukt niet. Dus bij deze: Beste,
Op 5 mei reisde ik van Amsterdam Muiderpoort naar Amersfoort op saldo, omdat ik door automatisme incheckte terwijl ik online een kaartje had gekocht. Kunt U alstublieft contact opnemen om een retour regelen? Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 mei 2016, 10:53

Hallo SashaT, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat het niet lukt om via onze website een bericht te sturen. In dit soort gevallen kan onze klantenservice dit voor je herstellen en het te veel betaalde bedrag terugstorten op je rekening.
Ik adviseer je dan ook even contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 751 51 55, via social media of chat.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo SashaT, welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat het niet lukt om via onze website een bericht te sturen. In dit soort gevallen kan onze klantenservice dit voor je herstellen en het te veel betaalde bedrag terugstorten op je rekening.
Ik adviseer je dan ook even contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch via 030 751 51 55, via social media of chat.

Reageer