beantwoord

online formulier terugvragen vergeten uit te checken werkt niet....

• 30 september 2015
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

de 25ste reisde ik van Amsterdam zuid naar Utrecht en vergat uit te checken. NS online stuurde me een link naar het online fomulier waarop ik de data kon invullen (staat in mail NS) waarop ik vergat uit te checken. Ik heb alle gegevens correct ingevuld, maar krijg in het online formulier te lezen: 'Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend.'.
Hoe nu verder te handelen....? vr. groet, Marjon
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 1 oktober 2015, 17:28

Het is mij niet duidelijk geworden waarom het TS niet lukte het formulier in te vullen; ik heb de check-uit voor haar kunnen invullen en Marjon krijgt restitutie van het te veel betaalde bedrag.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Marjon. Tegenwoordig vind je inderdaad op de website van OV-Chip een formulier terug voor vergeten check-in/check-uit. Ik wil in jouw geval uiteraard graag kijken wat er aan de hand is. Wil je mij een priv├ębericht sturen met NAW-gegevens, chipkaartnummer en IBAN?
Het is mij niet duidelijk geworden waarom het TS niet lukte het formulier in te vullen; ik heb de check-uit voor haar kunnen invullen en Marjon krijgt restitutie van het te veel betaalde bedrag.

Reageer