beantwoord

online kaart gekocht maar ook ingechekt

• 11 maart 2018
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Ik had online een kaartje gekocht. Op de terugweg heb ik uit automatisme ook in en uitgecheckt met mijn eigen ov. Kan het bedrag van deze reis terug krijgen?
icon

Beste antwoord door Thom 11 maart 2018, 18:17

Even contact opnemen met Klantenservice. Houd uw papieren kaartje en uw chipkaartnummer bij de hand. 030-7515155 of met Twitter @ns_online. Ik ben niet in de positie u toezeggingen te kunnen doen, maar ik verwacht dat u het geld terug krijgt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Even contact opnemen met Klantenservice. Houd uw papieren kaartje en uw chipkaartnummer bij de hand. 030-7515155 of met Twitter @ns_online. Ik ben niet in de positie u toezeggingen te kunnen doen, maar ik verwacht dat u het geld terug krijgt.
Reputatie 7
Badge
wat je ook nog kan doen is wachten op een moderator die dit probleem dan op kan pakken. maar de moderators zijn er pas morgen weer.
als je dit probleem snel opgelost wilt hebben dan is het beter om de NS klantenservice te bellen. dat gaat het snelst.
Welkom op het Serviceforum, ahoek1 :)

Ik begrijp dat er dus onterecht saldo van je OV-chipkaart is geschreven? Dat is natuurlijk erg vervelend 😞 Restitutie aanvragen gaat het snelste via onze Klantenservice op Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief). Laat jet weten of het gelukt is?
Dank voor de reacties. Ik heb met de klantenservice gebeld en het is opgelost.
Super! 😃
Badge +3
Als je had INgecheckt (maar niet uitgecheckt) dan had je het zelf ook kunnen corrigeren via www.uitcheckgemist.nl door als vertrekstation en bestemming hetzelfde station op te geven (niet gereisd).

Reageer