beantwoord

Online opwaarderen mislukt

• 1 mei 2016
  • 2 reacties
  • 192 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Op 26 april probeerde ik mijn saldo online op te waarderen. Nadat ik betaalde keerde ik terug naar de ov chipkaart site en bleek er een foutmelding in beeld te komen, maar het geld is wel afgeschreven. Ik heb verder ook geen bevestiging per mail gehad en kon het geld ook niet op mijn ov zetten.
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 1 mei 2016, 20:38

Ik neem aan dat uw geld na een paar dagen automatisch terugbetaald wordt. Dat gebeurt ook als er bij de kaartjesautomaat iets mis gaat.
Maar ik neem aan dat u uw OV-chipkaart hebt opgeladen via www.ov-chipkaart.nl? Om er achter te komen wat er precies is gebeurd moet u contact opnemen met hun eigen helpdesk. NS-medewerkers (die meelezen op dit forum) kunnen niet al uw kaartgegevens inzien.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1
Ik neem aan dat uw geld na een paar dagen automatisch terugbetaald wordt. Dat gebeurt ook als er bij de kaartjesautomaat iets mis gaat.
Maar ik neem aan dat u uw OV-chipkaart hebt opgeladen via www.ov-chipkaart.nl? Om er achter te komen wat er precies is gebeurd moet u contact opnemen met hun eigen helpdesk. NS-medewerkers (die meelezen op dit forum) kunnen niet al uw kaartgegevens inzien.
Hallo A95, zoals Keuzereiziger aangeeft wil ik je adviseren hiervoor even contact op te nemen met de klantenservice OV-Chipkaart. Zie hier: https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact.htm

Reageer