beantwoord

online restititie aanvragen niet mogelijk bij vergeten uit te checken

• 7 juni 2019
  • 2 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds recentelijk is het voor mij niet meer mogelijk om online restitutie aan te vragen via de website.

In mijn reishistorie staat bij de desbetreffende datum (22 mei) in het rood 'Niet in- of uitgecheckt', maar in plaats van een linkje waar ik vervolgens restitutie kan aanvragen staat er nu een rondje met als tekst:

'Het systeem is momenteel niet in staat om te beoordelen of u een claim kunt indienen voor deze transactie. Probeer het later nog eens.'

Dit begon op 2 juni, toen ik ook voor een andere datum restitutie wilde aanvragen, die is wel gelukt. Maar direct daarna was het voor 22 mei niet meer mogelijk.

Ik dacht eerst dat het tijdelijk was, dus ik heb het de dagen daarna verschillende keren nogmaals geprobeert, maar ik krijg consistent deze melding te zien.

Is er wat mis met mijn account ?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 juni 2019, 13:42

Beste pvdspoel, welkom bij de NS Community.

Jammer dat je een foutmelding krijgt en het restitutieverzoek niet zelf kunt indienen. De
klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Dan kan iemand met je meekijken of het aan het systeem ligt of er iets anders aan de hand is. Laat je me weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Beste pvdspoel, welkom bij de NS Community.

Jammer dat je een foutmelding krijgt en het restitutieverzoek niet zelf kunt indienen. De
klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.
Dan kan iemand met je meekijken of het aan het systeem ligt of er iets anders aan de hand is. Laat je me weten als het gelukt is?
Beste Rizana,

Dank je voor het advies. Ik heb net telefonisch met de klantenservice contact gehad en zij hebben nu het restitutie verzoek voor me ingediend. Inmiddels heb ik ook de emailbevestiging daar van binnen.

Een tevreden NS klant,

Peter

Reageer