Online terugvragen van tientje voor vergeten uit te checken, lukt niet

• 25 december 2014
  • 4 reacties
  • 210 Bekeken

Het lukt mij niet online geld terug te vragen nadat ik vergeten was uit te checken. Een paar dagen geleden checkte ik 's ochtends 19/12 in op station Zeist nadat beloofd was dat "omstreeks" halftien de stremming van die morgen opgeheven zou zijn maar in plaats daarvan verdwenen in snel tempo treinen van het treinenloopbord. Ik besloot weg te gaan maar omdat ik niet in een trein was geweest vergat ik uit te checken. Dit merkte ik pas een dag later maar als ik het tientje wil terugkrijgen dwingt NS online mij een bestemming in te voeren anders dan die van het vertrekstation. Hoe kan ik toch online mijn tientje terugkrijgen?
Op welke dag en hoe laat komt het NS-contactnummer na de kerstdagen terug? Ik kan dat op de site nergens terugvinden. Ik belde ze op de 24ste met mijn vraag maar in plaats onmiddellijk te melden op een bandje dat ze gesloten waren moet ik daarvoor eerst door een heel menu heen.

4 reacties

Reputatie 1
Badge
dat gaat dus niet online, want dat accepteert in het systeem enkel een ander station (dus minimale kosten 1,30), dus dat is wachten op een moderator-na de feestdagen of bellen (normaal tarief, geen duur betaalnr, maar op piektijden wel soms heel lang wachten). of alvast even nadenken en alle relevante gegevens in een prive mail naar een moderator doorzenden.
dat gaat dus niet online, want dat accepteert in het systeem enkel een ander station (dus minimale kosten 1,30), dus dat is wachten op een moderator-na de feestdagen of bellen (normaal tarief, geen duur betaalnr, maar op piektijden wel soms heel lang wachten). of alvast even nadenken en alle relevante gegevens in een prive mail naar een moderator doorzenden.

Nou, dan wacht ik wel even maar tot maandag
Beste ottovr,

Je kunt via je Mijn NS account niet hetzelfde eindstation invullen als van waar je vertrokken bent. Als je een privebericht stuurt met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer ga ik het voor je rechtzetten. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'
Beste ottovr,

Je kunt via je Mijn NS account niet hetzelfde eindstation invullen als van waar je vertrokken bent. Als je een privebericht stuurt met je NAW-gegevens + OV-chipkaartnummer ga ik het voor je rechtzetten. Een privebericht stuur je door op de naam van de moderator te klikken en vervolgens 'stuur bericht'

Omdat ik geen bericht van rechtzetten heb gekregen heb ik -zojuist- zelf met het servicenummer contact opgenomen; ene mevr. Kiewiet zegde mij toe het bedrag terug te storten.

Reageer