beantwoord

Onterecht 10 euro afgeschreven

  • 11 August 2014
  • 2 reacties
  • 697 Bekeken

Beste,

Zie onderstaande:

23-07-2014

17:55 Hoofddorp Niet in- of uitgecheckt

NS
Studenten weekabonnement Korting3528 0200 1972 3431

€ 10,00

Het poortje op station Hoofddorp werkte niet en ik probeerde daarna in te checken aan de achterkant van het poortje(niet heel slim achteraf). Hierdoor werd ik uitgecheckt zonder dat ik uberhaupt gereist had met de trein. In mijn reisoverzicht kan ik dit niet terugvragen, hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen?

Groetjes,
Brian
icon

Beste antwoord door Hertog 11 August 2014, 09:28

Je zou eens een poging kunnen wagen bij de Klantenservce : 030 751 51 55



Of wachten tot een moderator van dit forum zich meldt en contact met je opneemt om e.e.a. voor je uit te zoeken en te regelen.



En voor de toekomst onthouden: als je een station IN loopt, check je in en als je een station UIT loopt, check je uit.

Dat staat trouwens ook aangegeven op het display van het poortje.
Bekijk origineel

2 reacties

Je zou eens een poging kunnen wagen bij de Klantenservce : 030 751 51 55

Of wachten tot een moderator van dit forum zich meldt en contact met je opneemt om e.e.a. voor je uit te zoeken en te regelen.

En voor de toekomst onthouden: als je een station IN loopt, check je in en als je een station UIT loopt, check je uit.
Dat staat trouwens ook aangegeven op het display van het poortje.
Beste Nezzuu, wat vervelend dat er €10 is afgeschreven terwijl je niet had gereisd. Je kunt contact opnemen met onze Klantenservice of je mag mij een privébericht sturen. Graag help ik je dan verder.

Reageer