beantwoord

Onterecht geld afgeschreven bij uitchecken

• 22 maart 2020
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

Hi! 

Gisteren de trein vanaf Santpoort Zuid naar Amsterdam Sloterdijk gepakt. Voorafgaand in Santpoort Zuid OV opgeladen tot 10 euro. Toen ik vervolgens op Amsterdam Sloterdijk uitcheckte (officiele ritprijs met 40% korting 2,82) verscheen op het display het bedrag van 10,00 euro. Dit klopt naar mijn mening niet en ik ontvang daarom ook graag restitutie terug op mijn persoonlijke OV chipkaart. 

Ik hoor het graag.

Vriendelijke groet,

Sophia 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 22 maart 2020, 19:17

Hoi Sophia1000,

Kan het zijn dat je wellicht bent vergeten in te checken in Santpoort?

Hoe dan ook, wij kunnen je hier op deze Reizigers-helpen-Reizigers-community niet mee helpen. In je Mijn NS-account kun je in de reishistorie zien wat er precies is misgegaan. Je kunt het beste contact opnemen met de klanteNService via telefoon 030-7515155, chat, Facebook of Twitter om te kijken of je je geld terug kunt krijgen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Sophia1000,

Kan het zijn dat je wellicht bent vergeten in te checken in Santpoort?

Hoe dan ook, wij kunnen je hier op deze Reizigers-helpen-Reizigers-community niet mee helpen. In je Mijn NS-account kun je in de reishistorie zien wat er precies is misgegaan. Je kunt het beste contact opnemen met de klanteNService via telefoon 030-7515155, chat, Facebook of Twitter om te kijken of je je geld terug kunt krijgen.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je eerst ingecheckt en daarna saldo opgeladen? Dan is jouw incheck weer ongedaan gemaakt. Neem zoals mrfreeze aangeeft contact op met de klantenservice.

Reageer