Vorige week heb ik de trein genomen van bestemming A naar B. Keurig in- en uitgecheckt. Toen ik vanuit B weer terug wilde naar bestemming A, heb ik per ongeluk opnieuw uitgecheckt in plaats van ingecheckt. Daarna alsnog opnieuw ingecheckt. Maar toen was er al 10 euro afgeschreven, omdat ik zou zijn vergeten in/uit te checken.
Dus naast het betalen van mijn reis, is onterecht 10 euro afgeschreven. Dit staat ook aangegeven in Mijn NS overzicht, alleen kan ik vanaf hier niet het geld terug claimen. Hoe kan ik dit doen?
Beste antwoord door Herman NS
Hallo Maart,
Vervelend dat dit is gebeurd! Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, reisdatum, traject en IBAN-nummer? Vervolgen kan ik jouw restitutieverzoek in behandeling nemen. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met NS Klantenservice.
Het topic heb ik naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst.
Vriendelijke groet,
Herman NS
Bekijk origineel
Vervelend dat dit is gebeurd! Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer, reisdatum, traject en IBAN-nummer? Vervolgen kan ik jouw restitutieverzoek in behandeling nemen. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met NS Klantenservice.
Het topic heb ik naar het subforum 'OV-chipkaart' verplaatst.
Vriendelijke groet,
Herman NS