Onterecht reizen op saldo

  • 14 oktober 2016
  • 79 reacties
  • 2525 Bekeken


Toon eerste bericht

79 reacties

Dan is het goed. Dank voor de moeite, ik ga kijken wat Heerenveen te zeggen heeft 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Het zou kunnen zijn dat Arriva het product Dal Vrij anders heeft ingericht dan Veolia en daardoor bij overstappen binnen dezelfde dalperiode altijd de reis onderbreekt. Zo is niet de afspraak binnen de OV sector, dus als het er op aankomt, is de werking bij Arriva fout en niet de werking bij Veolia. De reis bij Veolia is conform de afspraken binnen de sector en de manier van reisonderbreking bij Arriva niet.
Dan houdt NS zich ook niet aan de afspraken bij een overstap van Arriva naar NS, want daarbij laat NS ook een nieuwe reis beginnen, zie https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/onterecht-reizen-op-saldo-28311/index2.html#post180033, 14:11 uur. bijdragevandennis
Reputatie 6
Badge +2
Ik heb bij TLS geïnformeerd naar het onderscheid tussen Check-In en Overstap op de kaart. Ik dacht dat TLS een coördinerende rol had, maar ik word verwezen naar mijn vervoerder. bijdragevandennis
Reputatie 6
Badge +2
Het zou kunnen zijn dat Arriva het product Dal Vrij anders heeft ingericht dan Veolia en daardoor bij overstappen binnen dezelfde dalperiode altijd de reis onderbreekt. Zo is niet de afspraak binnen de OV sector, dus als het er op aankomt, is de werking bij Arriva fout en niet de werking bij Veolia. De reis bij Veolia is conform de afspraken binnen de sector en de manier van reisonderbreking bij Arriva niet.
Dan houdt NS zich ook niet aan de afspraken bij een overstap van Arriva naar NS, want daarbij laat NS ook een nieuwe reis beginnen, zie https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/onterecht-reizen-op-saldo-28311/index2.html#post180033, 14:11 uur. bijdragevandennis

Niet dat ik er bezwaar tegen heb overigens, ik ben alleen benieuwd hoe het kan dat NS dit doet zonder het zelf te weten.

Reageer