beantwoord

Onterecht saldo afgeschreven Amsterdam Centraal

• 13 mei 2016
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Goedemorgen,

Gisteren stond ik op het punt om van Amsterdam de trein richting Haarlem te pakken, dit is rond 21.45 geweest.
Op het moment dat ik wil inchecken, geeft het apparaat aan dat ik uitcheck. Wat niet het geval is, want er is niet eens ingecheckt.
Direct is er €20 euro van mijn chipkaart afgeschreven, dit heb ik snel weer op moeten waarderen om mijn reis voort te kunnen zetten.
Ik wil graag dat dit uitgezocht wordt en vraag mij af hoe de NS hier mee omgaat?

Met vriendelijke groet,
Brigit
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 13 mei 2016, 09:43

Als u op Amsterdam Centraal heeft gestaan bent u poortjes tegengekomen. Poortjes hebben een incheck-kant en een uitcheck-kant. Als u uitcheckt (aan de binnenkant van het poortje dus), zonder dat u daarvoor heeft ingecheckt raakt u € 20,- kwijt inderdaad.

U kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Zij kunnen u direct verder helpen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Later vandaag komt er wellicht een NS-medewerker op het forum meelezen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1
Als u op Amsterdam Centraal heeft gestaan bent u poortjes tegengekomen. Poortjes hebben een incheck-kant en een uitcheck-kant. Als u uitcheckt (aan de binnenkant van het poortje dus), zonder dat u daarvoor heeft ingecheckt raakt u € 20,- kwijt inderdaad.

U kunt het beste contact opnemen met de NS klantenservice. Zij kunnen u direct verder helpen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Later vandaag komt er wellicht een NS-medewerker op het forum meelezen.

Reageer