beantwoord

Ontkoppelde kaart

  • 3 October 2022
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Waarom is mijn ov-chipkaart ontkoppeld in Mijnns.nl? Vanochtend herkende noch de kaartautomaat noch de kaartlezer bij de poortjes mijn kaart? In mijn NS en bij OV-chip.nl bleken diende ik vervolgens mijn kaart opnieuw te koppelen. Waarom?    

icon

Beste antwoord door Aurora NS 3 October 2022, 14:29

Bekijk origineel

1 reactie

Ik weet dat er vanochtend een kleine storing was in de Mijn NS-accounts. Grote kans dat dit ook invloed heeft gehad op jouw Mijn NS-account. Heb je inmiddels de kaart wel weer kunnen koppelen?

Waarom de kaart niet herkend werd bij de kaartautomaat en poortjes durf ik echter niet te zeggen. Het Mijn NS-account heeft daar verder geen invloed op. Laat de kaart vooral uitlezen bij een servicebalie. Hier kunnen ze kijken of alles nog wel pluis is.

Reageer