beantwoord

Opladen met Creditcard

• 1 maart 2016
  • 1 reactie
  • 10721 Bekeken

hoi ik wilde mijn
ov kaart opladen met creditcard anders kon ik niet thuis komen.
dat lukte dus nergens bij geen 1 automaat hier.
toen via de ovchipkaart site poging gedaan maar ook dat lukte niet.
het staat wel op hun site en overal maar ik kan der dus niet mij ov mee opladen want dat pakken die automaten niet!
ben benieuwd wat jullie hier mee kunnen
icon

Beste antwoord door Inge NS 1 maart 2016, 10:27

Welkom op het forum Debora!

Je kunt bij alle gele NS Kaartautomaten met een credit card betalen van V PAY, Maestro, MasterCard of Visa. Bij de kleine oplaadpunten van OV-chipkaart die je in sommige bussen, op stations, in supermarkten en tabakszaken vindt, is hier geen sprake van. Verder is het via ov-chipkaart.nl alleen mogelijk om met iDeal te betalen. Is het uiteindelijk nog wel gelukt om je reis te maken? En vond deze mislukte poging bij een NS Kaartautomaat of oplaadpunt plaats?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Debora!

Je kunt bij alle gele NS Kaartautomaten met een credit card betalen van V PAY, Maestro, MasterCard of Visa. Bij de kleine oplaadpunten van OV-chipkaart die je in sommige bussen, op stations, in supermarkten en tabakszaken vindt, is hier geen sprake van. Verder is het via ov-chipkaart.nl alleen mogelijk om met iDeal te betalen. Is het uiteindelijk nog wel gelukt om je reis te maken? En vond deze mislukte poging bij een NS Kaartautomaat of oplaadpunt plaats?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer