oplading van je kaart

  • 30 November 2021
  • 3 reacties
  • 67 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik heb perongeluk te veel geld op mijn OV kaart gezet.. kan ik dat terug krijgen, want ik reis niet meer met mijn OV kaart! 
 

groetjes, Leona


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt bij een balie per keer dertig euro terugkrijgen. Een telefoontje naar Klantenservice kan ook heel nuttig zijn en leg daar uw vraag voor. 030 7515155.

 

Een truc kan ook zijn een abonnement over te zetten naar Flex Basis. Dat kost niets en bij het overzetten wordt het hele saldo automatisch teruggeboekt. Bij Flex reist u namelijk op rekening en is het saldo niet nodig, vandaar dat u het terugkrijgt. Er is dan wel wat wachttijd.

U kunt bij een balie per keer dertig euro terugkrijgen. Een telefoontje naar Klantenservice kan ook heel nuttig zijn en leg daar uw vraag voor. 030 7515155.

Dankuwel!!

Reputatie 7
Badge +1

FLEX kan enkel op een persoonl. kaart-dus met naam+foto. Kost je dan wel 10 eur admin.kosten als je voorheen geen enkel soort ABO had. Of je bestelt de nu nog geldige aanbod van gratis DalVoordeel-en zegt dat op na 1 maand. Met FLEX erop kan je wel altijd, zolang de kaart nog duurt op rekening reizen, ook met bustram, dus voor het geval dat…………..

Reageer