ov | NS Community
beantwoord

ov

  • 1 September 2021
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb net mijn ov chipkaart binnen en ik heb al paar keer geprobeerd te koppelen met ns app maar het werkt niet.

icon

Beste antwoord door Mark NS 1 September 2021, 17:31

Bekijk origineel

5 reacties

Wat bedoel je precies met een Belgische kaart? Als je een persoonlijke OV-chipkaart hebt kan je via onze klantenservice een abonnement bestellen als het niet lukt online.

Ik heb een Belgische kaart.  Ik wil me abonneren.  Kunt u helpen?

Reputatie 3

hi i have lost my ov and i never linked it so i do not know my expiry date. is it possible for someone to check it? Thank you :))

The community is a place where other travellers can answer your questions, but we cannot look into such details. For that, you'd have to contact the customer service by chat or phone (+31307515155). You can find these options here.

hi i have lost my ov and i never linked it so i do not know my expiry date. is it possible for someone to check it? Thank you :))

Hoi Ayman99, welkom op de NS Community. 

Waar loop je precies tegenaan bij het koppelen? Er waren vanmiddag wat problemen met de app en met Mijn NS, maar inmiddels moet dat weer functioneren inclusief het koppelen van een OV-chipkaart. 

Reageer