Ov Chip kaart loopt af / duitse IBAN / ns flex | NS Community
beantwoord

Ov Chip kaart loopt af / duitse IBAN / ns flex

  • 17 March 2022
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Reputatie 2

Hoi allen, 

Wat was nog de slimste Manier als mijn ov Chip kaart met ns flex weekeind vrij 1e klas en duitse IBAN afloopt?

Van tevoren nieuwe kaart bij translink kopen, met PayPal betalen en dan het abbo om laten zetten naar de nieuwe kaart?

Graag eben wat Tips aan gezien ook het een en ander met de Shop veranderd is en ik waarschijnlijk sowieso met klantenservice moet bellen, of niet?

Groet ulrich

icon

Beste antwoord door Robert B 17 March 2022, 19:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Volgens mij moet je automatisch een nieuwe OV-chipkaart krijgen als je een abonnement hebt en dat onafhankelijk van wat voor bankrekening daar aan gekoppeld is.

Badge +3

Volgens mij moet je automatisch een nieuwe OV-chipkaart krijgen als je een abonnement hebt en dat onafhankelijk van wat voor bankrekening daar aan gekoppeld is.

Ja, dat zou een e-mail vanuit de NS moeten zijn met het verzoek om een nieuwe pasfoto. Die krijg je ongeveer 8-10 weken voordat je kaart verloopt.

Als de NS daar niet aan mee wil werken, dan vraag vooral geen nieuwe kaart aan via TLS/OV-chipkaart, maar vernieuw je kaart via https://www.ov-chipkaart.nl/vervangen-of-beeindigen/wat-te-doen-met-een-bijna-verlopen-kaart.htm 

Dat kan vanaf 6 weken voor de einddatum, en zou ook met PayPal betaald kunnen worden.

Reageer