beantwoord

OV chip nog geblokkeerd kan niet deblokkeren wil gebruik maken van mijn weekendvrij

Wegens Saldo limiet was mijn ov geblokkeerd, ik heb het Saldo overgemaakt op de app van OV-chipkaart staat dat mijn kaart weer actief is helaas kan ik het niet gebruiken in de trein, nog deblokkeren ik moet het weekend reizen en heb al een kaartje moeten kopen ondanks dat ik een weekendvrij abonnement heb, kunt u een oplossing voor mij bedenken.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 9 februari 2019, 15:21

Zoals Slidestops aangeeft dien je voor de blokkade contact op te nemen met de Klantenservice OV-Chipkaart. Voor een oplossing voor het Weekend Vrij abonnement raad ik je aan om contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Als het gaat over een blokkade door ov-chipkaart, zul je contact op moeten nemen met hun klantenservice. Die kunnen de kaart deblokkeren als de betalingsachterstand is voldaan.
Zoals Slidestops aangeeft dien je voor de blokkade contact op te nemen met de Klantenservice OV-Chipkaart. Voor een oplossing voor het Weekend Vrij abonnement raad ik je aan om contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook, Twitter of onze Live Chat.
Badge +3
Er moet wellicht nog iets bevestigd worden. Je kunt ook terecht bij een servicebalie van een vervoerder om te laten kijken wat er mis is met je kaart.

Ik zie (toeval?) op Twitter een boel recente meldingen bij OV-chipkaart dat er ná betaling (en bevestiging) met een gedeblokkeerde kaart toch niet gereisd kan worden. Daar gaat dus iets mis!

Reageer