mijn OV chipcard vervalt 28 december. Ik heb een flex abonnement van de ns. Begin oktober ontving ik van de ns er mail dat de ns zou zorgdragen voor vervanging nadat ik een foto had ingezonden. Een bevestigingsmail heb ik 23 oktober ontvangen dat de foto ontvangen was en dat de vervangende kaart zou worden toegezonden. Op 27 december nogniets ontvangen dus gebeld via de ns met de Ov chipcard organisatie die mededeelde dat ik de ns flex abonnement moest bellen due vervolgens aangaf dat ik de OV chipcard moest bellen. Ik heb aangegeven dat de mail van ns klantenservice kwam, maar ik wist niet door te dringen bij de medewerkster. Uiteindelijk zelf via OV chipcard een nieuwe card aangevraagd. Waarom is de klantenservice zo weing oplossingsgericht en komt ze niet verder als doorverwijzen die vervolgens weer terugverwijst.
Beste antwoord door MoDe
Heb jij Flex met abonnement vanaf €5 dan is kaart vernieuwing gratis en kun je de kosten voor het zelf moeten aanvragen terugvragen.