beantwoord

OV chipkaart

• 10 October 2021
  • 5 reacties
  • 82 Bekeken

Ik kreeg van NS bericht, dat ik niet goed heb in of uit gecheckt. Op 1 oktober ben ik met de trein van Amersfoort naar Amersfoort Vathorst gegaan. Omdat mijn kleinzoon naar het station kwam om mijn bril te brengen, die ik was vergeten, heb ik mogelijk voor de 2e keer niet goed ingecheckt.

icon

Beste antwoord door Thom 10 October 2021, 12:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het terug vragen als het niet e vaak gebeurt.  Een vinkje op Mijn NS achter uw reis gaat het snelst. Het kan ook via de site van uitcheck gemist, en desnoods via Klantenservice.

U krijgt normaal uw geld teruggestort. Ik denk niet dat het wordt afgewezen maar mocht zit zo zijn dan beantwoordt u die mail en legt het uit. Dan kijkt er een mens naar, in eerste instantie is dat de computer, maar die werkt bij eenvoudige claims goed.

Reputatie 1

Hallo Hanne1940. Welkom bij de NS Community! 

Thom heeft hier het goede antwoord al gegeven. Je kunt inderdaad dit zelf terug vragen via je Mijn NS account of je kunt contact opleggen met onze Klantenservice via een van deze opties.

Reputatie 7
Badge +3

Amersfoort heeft ook poortjes van een andere vervoerder dan NS. Mogelijk is er op heenweg of terugweg niet bij NS in/uitgecheckt

Reputatie 6
Badge +1

@MoDe-dat geldt dus niet voor VAThorst in die Vinexwijk.

Reputatie 7
Badge +3

@MoDe-dat geldt dus niet voor VAThorst in die Vinexwijk.

De reis was van Amersfoort-Vathorst-Amersfoort:  incheck - uitcheck/incheck - uitcheck. Mogelijk is of de incheck of de uitcheck op station Amersfoort bij een niet NS-poortje gedaan.

Reageer