mijn ov-chipkaart is niet op mijn adres aangekomen en ik heb betaald voor een speciaal ticketabonnement dat ik niet heb kunnen gebruiken... hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
ov-chipkaart
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Mcoronato en welkom bij de NS Community!
Vervelend om te lezen dat je jouw kaart niet hebt ontvangen. Voor een nieuwe kaart kun je terecht bij de OV-Chipkaart. Via deze pagina kun je een vervangende kaart aanvragen of je kunt hun contactinformatie hier vinden.
Ik zou echter willen adviseren om eerst met onze Klantenservice contact op te nemen. Mijn collega's kunnen namelijk kijken of er al een kaart is aangemaakt, kunnen je het kaartnummer en de vervaldatum geven als dat het geval is en kunnen je ook eventueel helpen aan alternatieve vervoerbewijzen zodat je wel gebruik kunt maken van de korting waar je voor hebt betaald.
Het is overal wel druk momenteel, maar Chat en telefonie hebben de kortste wachttijd.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.