OV-chipkaart | NS Community
beantwoord

OV-chipkaart

  • 20 March 2023
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

IK HEB EEN OV-CHIPKAART, WILDE ERMEE REIZEN EN KWAM ERACHTER DAT DAT NIET KON OMDAT DE KAART GELDIG WAS TOT 23-1-2023. WAAROM HEB IK DAARVAN GEEN BERICHT ONTVANGEN? iK STOND OP HET STATION INEENS VOOR EEN VOLDONGEN FEIT EN MISTE DAARDOOR OOK NOG EENS DE TREIN DIE IK WILDE NEMEN.
 

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 March 2023, 11:49

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Als u een NS-abonnement hebt, dan hoort u automatisch een nieuwe OV-chipkaart te ontvangen als uw kaart verloopt. Helaas gaat er in dat proces regelmatig iets mis en dan krijgt u geen nieuwe kaart. Als daarnaast uw gegevens niet bekend zijn bij de klantenservice OV-chipkaart, dan krijgt u zelfs geen bericht dat uw kaart verloopt.

Als u een NS-abonnement hebt, dan kunt u zelf uw kaart vernieuwen via www.ov-chipkaart.nl en de kosten daarvoor terugvragen bij de klantenservice. U gaat nu geen nieuwe kaart meer krijgen van NS.

Hoe kun je die €7,50 terugvragen?

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kun je die €7,50 terugvragen?

Door telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice als je een NS abonnement hebt.

Reputatie 7
Badge +3

Was het een anonieme OV-chipkaart? Dan krijg je vanzelfsprekend geen bericht dat de kaart is verlopen.

Reageer