Skip to main content
beantwoord

OV-chipkaart

  • 20 March 2023
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

IK HEB EEN OV-CHIPKAART, WILDE ERMEE REIZEN EN KWAM ERACHTER DAT DAT NIET KON OMDAT DE KAART GELDIG WAS TOT 23-1-2023. WAAROM HEB IK DAARVAN GEEN BERICHT ONTVANGEN? iK STOND OP HET STATION INEENS VOOR EEN VOLDONGEN FEIT EN MISTE DAARDOOR OOK NOG EENS DE TREIN DIE IK WILDE NEMEN.
 

4 reacties

Badge +3

Als u een NS-abonnement hebt, dan hoort u automatisch een nieuwe OV-chipkaart te ontvangen als uw kaart verloopt. Helaas gaat er in dat proces regelmatig iets mis en dan krijgt u geen nieuwe kaart. Als daarnaast uw gegevens niet bekend zijn bij de klantenservice OV-chipkaart, dan krijgt u zelfs geen bericht dat uw kaart verloopt.

Als u een NS-abonnement hebt, dan kunt u zelf uw kaart vernieuwen via www.ov-chipkaart.nl en de kosten daarvoor terugvragen bij de klantenservice. U gaat nu geen nieuwe kaart meer krijgen van NS.

Hoe kun je die €7,50 terugvragen?

Reputatie 7
Badge +3

Hoe kun je die €7,50 terugvragen?

Door telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op te nemen met NS klantenservice als je een NS abonnement hebt.

Reputatie 7
Badge +3

Was het een anonieme OV-chipkaart? Dan krijg je vanzelfsprekend geen bericht dat de kaart is verlopen.

Reageer