beantwoord

ov chipkaart aangevraagd bij Traject Vrij

• 30 april 2014
  • 7 reacties
  • 253 Bekeken

goedemiddag ik heb een personlijke ov chip kaart aangevraagd ongeveer 6A7 dagen terug op advies van jullie en nu krijg ik hem gratis bij het traject vrij abbromonent als ik dat had geweten had had ik wel even gewacht nu dus 7,50 betaald wat niet nodig was
icon

Beste antwoord door Leny NS 1 mei 2014, 09:20

Kleef, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp heb je een persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd zonder abonnement van NS. ( 7,50). Wij verkopen NS abonnementen, maar we zijn niet de beheerders van de OV-chipkaart. Je krijgt bij het aanvragen van een Traject Vrij inderdaad gratis een kaart bij. Je geeft aan 'op jullie advies' heb je een persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd, heb je gebeld met de klantenservice? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'.
Bekijk origineel

7 reacties

Badge
Kleef, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp heb je een persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd zonder abonnement van NS. ( 7,50). Wij verkopen NS abonnementen, maar we zijn niet de beheerders van de OV-chipkaart. Je krijgt bij het aanvragen van een Traject Vrij inderdaad gratis een kaart bij. Je geeft aan 'op jullie advies' heb je een persoonlijke OV-chipkaart aangevraagd, heb je gebeld met de klantenservice? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'OV-chipkaart'.
Ja ik heb inderdaad de klanteservice gebeld en die gaven dit aan maar die hebben niet aan gegeven dat het bij het traject vrij abbromonent gratis zou zijn
Beetje jammer
Beste Kleef, wat spijtig dat je deze informatie niet ontvangen hebt. Ik begrijp dat dit vervelend is. Ik zal er hier intern op letten dat deze informatie juist wordt doorgegeven aan de klant. Bedankt daarom voor dit signaal.
Tijdje geleden precies dezelfde ervaring.
De geldigheid van mijn OV-chipkaart liep tegen het einde, maar het abonnement op die kaart liep nog een aantal maanden door.
Gebeld met klantenservice. Advies: Nieuwe OV-chipkaart aanvragen, nummer doorgeven dan zou abonnement overgezet worden op de nieuwe kaart.
Enkele weken later ontving ik spontaan van NS een nieuwe OV-chipkaart met het nog geldige abonnement erop.
Weer enkele telefoontjes naar Klantenservice. "Sorry, meneer, dat is mis gegaan, zo had dat niet gemoeten".

Na opgave van mijn bankrekening werden de kosten van de ten onrechte aangeschafte OV-chipkaart vergoed.

Zou in dit geval dus ook kunnen, vanwege onjuist advies (zoals bij mij)
Ik zou zeggen we retouneren het geld van die ov chip kaart dat er intern opgelet word is een goed teken maar geef nu 7,50 extra uit wat niet nodig was dat is toch weer een dag eten
Ik zou zeggen we retouneren het geld van die ov chip kaart dat er intern opgelet word is een goed teken maar geef nu 7,50 extra uit wat niet nodig was dat is toch weer een dag eten

Dan zou ik die €7,50 maar over laten maken naar een derde wereld land; daar kunnen ze er een week van eten.

Reageer