beantwoord

OV chipkaart besteld maar niet ontvangen

  • 22 maart 2020
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

Op 6 februari kreeg ik in mijn mail het verzoek om een nieuwe pasfoto te sturen voor een nieuwe OV-chipkaart omdat deze in april verloopt.

9 februari heb ik deze verzonden en is dit bevestigd. 

op woensdag 4 maart heb ik in de Postnl app een foto gekregen waarin stond dat de kaart onderweg was maar ik heb hem inmiddels NOG STEEDS NIET ontvangen. 

Mijn huidige kaart verloop 16 april dus ik zou graag willen weten wat nu??

icon

Beste antwoord door MoDe 22 maart 2020, 13:17

Contact opnemen met PostNL.

Mocht u er niet uitkomen met PostNL dan een nieuwe bestellen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Contact opnemen met PostNL.

Mocht u er niet uitkomen met PostNL dan een nieuwe bestellen.

Reageer