beantwoord

ov chipkaart besteld maar niet ontvangen

  • 21 april 2020
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Ik heb een tijdje geleden gebeld omdat ik mijn Ov kaart was verloren moest me gegevens vertellen via de telefoon en ik zou een nieuwe kaart terug gestuurd krijgen en er zou 11euro van me rekening gaan de €11 is van me rekening gehaald maar na 2a 3 weken geen Ov ontvangen!

icon

Beste antwoord door Denice NS 21 april 2020, 14:07

Hoi Rosalieke. Welkom bij de Community.

Wat vervelend dat je je kaart nog steeds niet hebt! Helaas kunnen wij de status van je aanvraag niet inzien. Deze zal worden afgehandeld door Klantenservice OV-chipkaart. Op deze pagina kan je vinden hoe je contact kan opnemen met Klantenservice OV-chipkaart.

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Rosalieke. Welkom bij de Community.

Wat vervelend dat je je kaart nog steeds niet hebt! Helaas kunnen wij de status van je aanvraag niet inzien. Deze zal worden afgehandeld door Klantenservice OV-chipkaart. Op deze pagina kan je vinden hoe je contact kan opnemen met Klantenservice OV-chipkaart.

Reageer