Mijn vragen zijn:
-Hoe krijg ik een nieuwe ov-chipkaart
-Wilt u de kosten voor het retour, 37,60 euro, die ik met een werkende ov-chipkaart niet zou hebben hoeven maken, terugstorten op mijn bankrekening............
Beste antwoord door Leny NS
Berend, welkom op het NS forum. Ik heb je bankgegevens verwijderd. Heb je het treinkaartje bewaard? Je mag mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, nogmaals je IBAN en het nummer op je eenmalige chipkaart.
Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Je OV-chipkaart is defect en dit is ook bevestigd door een NS servicemedewerker op het station. Heeft de medewerker ook een formulier meegegeven voor het aanvragen van een duplicaat? Zij kunnen je OV-chipkaart uitlezen en onder bepaalde voorwaarden besluiten dat je een kosteloos duplicaat krijgt. Ik heb je vraag verplaats naar 'OV-chipkaart'.