beantwoord

OV chipkaart defect, vergoeding dagretour gevraagd

• 15 februari 2015
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Op 7 februari wilde ik met mijn ov-chipkaart heen en weer van Enschede naar Amersfoort reizenmet gebruikmaking van een vrije reisdag. Mijn ov-chipkaart bleek defect, dat constateerde ook een medewerksters van de servicebalie. Ik heb toen een retourtje moeten kopen a 37,60 euro.
Mijn vragen zijn:
-Hoe krijg ik een nieuwe ov-chipkaart
-Wilt u de kosten voor het retour, 37,60 euro, die ik met een werkende ov-chipkaart niet zou hebben hoeven maken, terugstorten op mijn bankrekening............
icon

Beste antwoord door Leny NS 16 februari 2015, 08:39

Dank, pepe, voor uw reactie. Voor iemand die dit soort fora niet frequenteert is het niet onmiddellijk duidelijk dat het gaat om een openbaar medium.Ik meende dus een vraag te stellen aan de servicebalie..... Helaas is het nu te laat om de gegevens nog te verwijderen.

Berend, welkom op het NS forum. Ik heb je bankgegevens verwijderd. Heb je het treinkaartje bewaard? Je mag mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, nogmaals je IBAN en het nummer op je eenmalige chipkaart.
Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Je OV-chipkaart is defect en dit is ook bevestigd door een NS servicemedewerker op het station. Heeft de medewerker ook een formulier meegegeven voor het aanvragen van een duplicaat? Zij kunnen je OV-chipkaart uitlezen en onder bepaalde voorwaarden besluiten dat je een kosteloos duplicaat krijgt. Ik heb je vraag verplaats naar 'OV-chipkaart'.
Bekijk origineel

3 reacties

U kunt uw bankrekening-gegevens beter weer verwijderen uit dit openbare forum. Dat kunt u tot een uur na plaatsing zelf doen door op het pootloodje te klikken dat in de rechterbovenhoek verschijnt als u er de muis naartoe beweegt. Als een NS-medewerker uw gegevens nodig heeft, zal die u vragen ze in een privébericht te verstrekken.
Dank, pepe, voor uw reactie. Voor iemand die dit soort fora niet frequenteert is het niet onmiddellijk duidelijk dat het gaat om een openbaar medium.Ik meende dus een vraag te stellen aan de servicebalie..... Helaas is het nu te laat om de gegevens nog te verwijderen.
Badge

Berend, welkom op het NS forum. Ik heb je bankgegevens verwijderd. Heb je het treinkaartje bewaard? Je mag mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, nogmaals je IBAN en het nummer op je eenmalige chipkaart.
Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.

Je OV-chipkaart is defect en dit is ook bevestigd door een NS servicemedewerker op het station. Heeft de medewerker ook een formulier meegegeven voor het aanvragen van een duplicaat? Zij kunnen je OV-chipkaart uitlezen en onder bepaalde voorwaarden besluiten dat je een kosteloos duplicaat krijgt. Ik heb je vraag verplaats naar 'OV-chipkaart'.

Reageer