beantwoord

OV chipkaart geblokkeerd voor ontvang nieuwe

  • 26 februari 2019
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Ik heb afgelopen vrijdag avond een nieuwe OV-chipkaart aangevraagd naar verzoek van medewerkers omdat hij versleten was. Nu heb ik mijn nieuwe kaart nog niet ontvangen, maar wel is mijn oude geblokkeerd. Nu moet ik dus een aantal dagen op eigen kosten reisen. Kan ik deze kosten vergoed krijgen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 26 februari 2019, 22:07

Hallo erik2399, welkom op onze Community!

Het klopt inderdaad dat de oude kaart dan geblokkeerd wordt. Ik raad je aan om de tickets je gebruikt voor de reizen totdat je OV-Chipkaart er is te bewaren. Zodra je de nieuwe kaart hebt ontvangen kun je contact opnemen met onze Klantenservice en de mogelijkheden voor restitutie nagaan. Je kunt dit het beste via Facebook of Twitter doen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo erik2399, welkom op onze Community!

Het klopt inderdaad dat de oude kaart dan geblokkeerd wordt. Ik raad je aan om de tickets je gebruikt voor de reizen totdat je OV-Chipkaart er is te bewaren. Zodra je de nieuwe kaart hebt ontvangen kun je contact opnemen met onze Klantenservice en de mogelijkheden voor restitutie nagaan. Je kunt dit het beste via Facebook of Twitter doen.

Reageer