beantwoord

OV-chipkaart gekoppeld maar reishistorie werkt niet

  • 9 april 2015
  • 2 reacties
  • 430 Bekeken

Hi, heb een anonieme OV chipkaart gekoppeld aan mijn MijnNS, maar als ik op tonen reishistorie klik komt er geen reishistorie in beeld. Wat doe ik fout ? Bij aangemelde producten staat de kaart incl. reishistorie inzien. Groet.
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 april 2015, 17:41

Welkom op het forum mataklap86!

Heb je sinds de aanschaf van deze anonieme OV-chipkaart al wel een treinreis met NS gemaakt? Als dat niet het geval is, kan het kloppen dat je reishistorie leeg is. We beschikken namelijk niet over de reisgegevens van andere vervoerders. Mocht dit niet de oplossing van het probleem zijn, dan ontvang ik graag een privébericht van je met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres. Ik ga dan kijken of ik de oorzaak voor je kan achterhalen. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum mataklap86!

Heb je sinds de aanschaf van deze anonieme OV-chipkaart al wel een treinreis met NS gemaakt? Als dat niet het geval is, kan het kloppen dat je reishistorie leeg is. We beschikken namelijk niet over de reisgegevens van andere vervoerders. Mocht dit niet de oplossing van het probleem zijn, dan ontvang ik graag een privébericht van je met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres. Ik ga dan kijken of ik de oorzaak voor je kan achterhalen. Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
hoi Inge, ik heb je een privé bericht gestuurd.

Reageer