beantwoord

OV Chipkaart gevonden

Ik heb de OV Chipkaart van K.M. Bos gevonden in de omgeving van Drouwen (Drenthe). Wat doe ik er mee?
icon

Beste antwoord door Ruud01 5 maart 2016, 20:35

Hallo Alexander1969,
u kunt deze kaart het beste inleveren bij een balie van een OV-bedrijf of gratis opsturen naar de klantenservice van OV-chipkaart, onder vermelding van gevonden OV-chipkaart:

Klantenservice OV-chipkaart, Antwoordnummer 8000, 3800 TL Amersfoort.

Groetjes, Ruud
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Hallo Alexander1969,
u kunt deze kaart het beste inleveren bij een balie van een OV-bedrijf of gratis opsturen naar de klantenservice van OV-chipkaart, onder vermelding van gevonden OV-chipkaart:

Klantenservice OV-chipkaart, Antwoordnummer 8000, 3800 TL Amersfoort.

Groetjes, Ruud
Ik heb de OV Chipkaart van K.M. Bos gevonden in de omgeving van Drouwen (Drenthe). Wat doe ik er mee?

Hoi Alexander, het best kunt u contact opnemen met OV-chipkaart die kan weer contact opnemen met de eigenaar. inleveren bij een balie kan maar het best is OV-chipkaart zelf. hoofdkantoor op Amersfoort CS.

Groetjes Lucas,
Een kleine correctie, Lucas: TLS neemt meestal geen contact op met de eigenaar.
Ik heb afgelopen donderdagmiddag 31 maart in Zoetermeer de persoonlijke OV-chipkaart gevonden van A. Andreeva, geboren in 1986. Ik heb gekeken of ze via Facebook of google te vinden is, maar helaas. Als er de komende week niet wordt gereageerd dan zal ik de kaart opsturen naar de NS (Klantenservice OV-chipkaart, Antwoordnummer 8000, 3800 TL Amersfoort).
met vriendelijke groet,
Ferdi
Ik heb vandaag 26 April in Schiedam een OV chipkaart gevonden van
R.C.Amorim Fderreira geboren 07-04-1990.
https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/gevonden-ov-chipkaart-23157/index1.html#post140590
Ik heb een ov chipkaart gevonden van E.A.F.M Jacobs geboren op 12-04-1996. Af te halen bij pannenkoekenhuis schaapsbel in leiden
https://forum.ns.nl/ov-chipkaart-5/gevonden-ov-chipkaart-23157/index1.html#post140590
Wat lief van jullie om te melden dat de kaarten gevonden zijn. Brengen naar de balie heeft geen zin. De ns geeft het toch niet terug. Zogenaamd wordt er nooit iets gevonden.
Hoi Deneerste. Het voordeel van de kaart naar het station brengen, is dat Translink de kaart uiteindelijk kan blokkeren. Sommige klanten hebben niet door dat zij hun kaart kwijt zijn, en je wil liever niet dat iemand met jouw kaart (en saldo) gaat reizen. Melden op dit forum mag altijd, en het is natuurlijk geweldig als de eigenaar van de kaart het leest. Helaas is dat tot nu toe nog niet gebeurd. De balie stuurt de kaarten meteen door naar Translink, maar als er nog wat ligt, zullen ze dit uiteraard voor je uitzoeken wanneer je aangeeft dat je jouw kaart bent verloren die dag. Heb je zelf een negatieve ervaring op dit gebied gehad?
Inderdaad heb ik persoonlijk een negatieve ervaring op dit gebied maar ik ken ook anderen die hetzelfde hebben ervaren namelijk dat verloren ov-chipkaarten nooit door de NS worden afgegeven onder het mom dat ze niet gevonden zijn. Ja ja. Een klein rekensommetje leert wat de werkelijke gedachte daarachter is.
Zou je jouw ervaring willen toelichten? Wat is er precies gebeurd en op welk station?

Reageer