beantwoord

OV chipkaart gevonden

• 4 november 2019
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Maandag 4 november rond 11:50 heb ik op de Sint Anna vlak bij de uni in Nijmegen een OV gevonden van ****. 

icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 november 2019, 11:41

Goedemiddag Floor.B en welkom bij de NS Community!

Ik waardeer het dat je probeert om de eigenaar van deze OV-chipkaart te vinden, maar ik ben bang dat dat via deze Community waarschijnlijk niet lukt. De kans dat de eigenaar dit bericht leest is namelijk nihil.

Bovendien is dit een openbare Community. Vanwege de privacy van de eigenaar heb ik de naam uit je bericht verwijderd. Niet iedereen zal even goede intenties hebben.

Je kunt in dit geval de OV-chipkaart het beste afgeven bij een NS Service Balie of aan NS personeel. De kaart zal dan verwerkt worden in ons gevonden voorwerpen systeem. Indien de eigenaar een opsporingsformulier heeft ingediend, is dat de beste manier om de kaart terug te krijgen. :relaxed:

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Floor.B en welkom bij de NS Community!

Ik waardeer het dat je probeert om de eigenaar van deze OV-chipkaart te vinden, maar ik ben bang dat dat via deze Community waarschijnlijk niet lukt. De kans dat de eigenaar dit bericht leest is namelijk nihil.

Bovendien is dit een openbare Community. Vanwege de privacy van de eigenaar heb ik de naam uit je bericht verwijderd. Niet iedereen zal even goede intenties hebben.

Je kunt in dit geval de OV-chipkaart het beste afgeven bij een NS Service Balie of aan NS personeel. De kaart zal dan verwerkt worden in ons gevonden voorwerpen systeem. Indien de eigenaar een opsporingsformulier heeft ingediend, is dat de beste manier om de kaart terug te krijgen. :relaxed:

Reputatie 1

@Floor.B 
Op het Centraal Station van Nijmegen zijn er loketten en is er iets verderop ook een klantenservicekantoor.
Waarschijnlijk kunt u bij een van de medewerkers de verloren OV-Chipkaart inleveren.
Vaak loopt er ook personeel van de NS rond, die kunnen u ook helpen.

Reageer