Ov chipkaart is verlopen

• 16 September 2021
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Hoi! 

Ik ben Nevcihan Cabik. Mijn ov chipkaart is verlopen. Ik ben verhuisd twee jaar geleden maar ik heb de adres niet veranderd in ns. Kan ik mijn nieuwe kaart naar mijn nieuwe adres?

Mijn oude kaart nummer is:3528 xxxx xxxx xxxx xxxx

Mijn nieuwe adres is: xxx xxx xxx UTRECHT 

2 reacties

Hoi Nevcihan, welkom op de NS Community. 

Ik heb enkele gegevens uit je bericht verwijderd, omdat dit een openbaar kanaal is. Als je een abonnement hebt, dan zou er een automatische kaartvervanging moeten plaatsvinden. Je kunt navraag doen bij onze klantenservice door te bellen of door een bericht te sturen via de chat, Facebook of Twitter of er daadwerkelijk een vervangende kaart is aangemaakt. Zo ja, dan kun je vervolgens contact opnemen met de klantenservice OV-chipkaart zodat ze je alsnog een nieuwe kaart kunnen opsturen naar het juiste adres. 

Reputatie 6
Badge +1

Dus enkel en alleen als je een ABO van NS erop had, kan NS wat voor je doen-mogelijk.In alle andere gevallen moet je bij dat ov-chipkaart zijn.

Normaal is het zo-in geval je een NS-ABO doorlopend hebt, dat je zoń 10-12 weken voor de vervaldatum een mail krijgt of je oude foto nog wel goed is of vervangen moet worden-en je mail zal toch niet veranderd zijn? Als je dan geen bericht stuurt, wordt meestal aangenomen dat het veranderd moet en draagt NS ook de zaak over aan chipkaart

Reageer