beantwoord

OV-chipkaart koppelen: kaartservicecode werkt niet, is aan andere kaart gekoppeld

• 9 april 2015
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

Mijn kaart is na vijf jaar vervangen door een andere kaart van NS. Ik wil de reishistorie inzien.
Kaart moet worden gekoppeld. Ik vraag een andere code aan. Deze is ontvangen.
Bij de koppelingsprocedure geeft die het volgende aan: Deze code is aan een andere kaart gekoppeld. Ik heb de oude kaart (die was be-eindigd) verwijderd uit het overzicht. Wat nu? Hoe kom ik aan een andere werkende code?
icon

Beste antwoord door Inge NS 9 april 2015, 17:14

Welkom op het forum IH Toevank-Siebelink!

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Heb je bij het aanvragen van de kaartservicecode wel het kaartnummer van de nieuwe OV-chipkaart ingevuld en niet per ongeluk het oude kaartnummer? En heb je al geprobeerd om een nieuwe kaartservicecode aan te vragen?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum IH Toevank-Siebelink!

Wat vreemd dat je deze melding krijgt. Heb je bij het aanvragen van de kaartservicecode wel het kaartnummer van de nieuwe OV-chipkaart ingevuld en niet per ongeluk het oude kaartnummer? En heb je al geprobeerd om een nieuwe kaartservicecode aan te vragen?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer