beantwoord

OV chipkaart kwijt

• 8 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

Beste,

Ben mijn OV chipkaart kwijt geraakt, nu kreeg ik een voicemail dat hij in Groningen ligt. Woon zelf in Utrecht. Is er een mogelijkheid om hem naar Utrecht te halen of moet ik hem ophalen in Groningen? Dan kan ik namelijk beter een nieuwe bestellen

Groeten,

Marissa
icon

Beste antwoord door MoDe 8 oktober 2019, 07:26

Goedemorgen, je kunt het beste telefonisch of via Facebook Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik denk dat je hem het best kunt blokkeren en een nieuwe kunt aanvragen. Het is niet anders... Als je een abonnement hebt: bewaar de bonnetjes, dan kun je evt. geld terugkrijgen.
Reputatie 7
Badge +3
Goedemorgen, je kunt het beste telefonisch of via Facebook Twitter of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Reputatie 7
Badge +4
Er is tijdelijk reisrecht mogelijk op een anonieme kaart. Dan heeft u geen gedoe met voorschieten en declareren. Ga hiervoor desgewenst naar een loket in Utrecht, dan kunt u na tien minuten weer inchecken met de rechten van uw verloren abonnement.
Hallo MarissaTijssen, welkom op de NS Community.

Fijn dat je kaart is gevonden, maar jammer dat deze niet echt in de buurt is. Misschien kan de inspreker van je voicemail je het beste vertellen of de kaart misschien met de post naar je gestuurd kan worden. Dan kan je daarna zelf kiezen wat jij het beste vindt. Ik kan uit je bericht niet halen of de kaart bij gevonden en verloren voorwerpen is gebracht of dat deze is gevonden door iemand anders.

Reageer