beantwoord

ov chipkaart kwijt

• 14 juni 2020
  • 4 reacties
  • 287 Bekeken

Beste heer, mevrouw,

Ik kan mijn OV product/ kaart kwijt.

Ik zou graag een nieuwe krijgen! Wat moet ik daarvoor doen?

Met vriendelijke groet,

Lichom

icon

Beste antwoord door Tochjo 14 juni 2020, 22:16

Zie deze pagina voor informatie daarover.

Gaat het om een OV-chipkaart met daarop het studentenreisproduct? Zie dan ook deze pagina voor specifieke informatie over het aanvragen van een tijdelijk studentenreisproduct.

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Zie deze pagina voor informatie daarover.

Gaat het om een OV-chipkaart met daarop het studentenreisproduct? Zie dan ook deze pagina voor specifieke informatie over het aanvragen van een tijdelijk studentenreisproduct.

Welkom bij de NS Community, Biniam gebreaslasie. 

Wat balen dat je jouw kaart bent verloren! Als je het advies van Tochjo opvolgt, dan moet het goed komen. Succes!

Hoiii  goeieavond de ov van mijn  kindje is kwijt ik heb een mail gekrijgen van zwolle , maar ik heb daar geweest en er is geen ov van mijn kind  ik bel met ns niemand  weet niex wat is de bedoeling dan en nieuwe ov . Waarom  de ov is niet bij stacion zwolle!? 

Goedemiddag Rafaelina.

Wat balen dat de OV-chipkaart toch niet bij de balie blijkt te liggen. Over het algemeen worden gevonden OV-chipkaarten gelijk vernietigd. Ik wil je adviseren om de bovenstaande e-mail toe te sturen via Facebook of Twitter. Daar zijn collega's actief die bij de Gevonden Voorwerpen-afdeling werken en zij kunnen dit verder voor je uitzoeken. Echter is er dus een kans dat de OV-chipkaart al vernietigd is. :(

Reageer