ov-chipkaart kwijt | NS Community
beantwoord

ov-chipkaart kwijt

  • 12 January 2022
  • 3 reacties
  • 304 Bekeken

 

Ik heb mijn ov-chipkaart kwijt en vanwege dat kan ik niet meer de einddatum achterhalen.

Weet iemand hoe dit opgelost zou kunnen worden?

icon

Beste antwoord door Thom 12 January 2022, 23:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem contact op met Klantenservice. Ze zijn er 24 uur per dag. Nu dus ook. Een goed alternatief is via ov-chipkaart, maar dan is het even tot morgen wachten. 0900-0980. Of op hun site: Kaartinformatie → Kaartgegevens. Als u er een account heeft of maakt, werkt dat vaak ook goed.

Reputatie 7
Badge +3

Als je een NS abonnement hebt kan de NS klantenservice die einddatum achterhalen. Heb je geen abonnement, neem dan contact op met de klantenservice van OV-chipkaart.nl.

En kleine tip, als je een nieuwe kaart ontvangt, maak dan gelijk een account aan bij OV-chipkaart.nl. Dan kun je altijd daar je einddatum zien. 

Badge +3

En men had vanuit hier ook al de suggestie doorgezet om de einddatum van een persoonlijke kaart met NS product (weer) vindbaar te maken in Mijn NS. Scheelt weer telefoontjes met de Klantenservice en zo.

Waarom dat voorheen al zo ‘verstopt’ zat (kijk bij bestellingen dan kan je het zien) heb ik nooit gesnapt.

AVG geneuzel is niet aan de orde, want je moest ingelogd zijn en dat is natuurlijk voldoende om al je gegevens in te mogen zien.

Reageer