beantwoord

OV-chipkaart kwijt met kortingsabonnement

  • 22 september 2015
  • 1 reactie
  • 533 Bekeken

Ik ben zojuist mijn chipkaart verloren (de kaart waar eerst mijn studenten OV op stond en nu "een jaar reizen met korting als je klaar bent met studeren"). Nu heb ik nog een kaart om op saldo te reizen en weet ik dat ik bij mijn studenten ov als ik die kwijt zou raken, mijn reisproduct tijdelijk op de andere kaart kon zetten totdat ik een nieuwe kaart had. Kan dit ook met mijn huidige abonnement? Of kan ik die permanent op mijn andere kaart laten zetten? Of moet ik alsnog per direct een nieuwe kaart aanvragen en de aankomende tijd volle pond betalen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 22 september 2015, 16:34

Welkom op het forum maikenlinn7!

Vervelend dat je je OV-chipkaart bent verloren! Als je in het bezit bent van een Dal Voordeel abonnement, dan kunnen wij je abonnement tijdelijk voor 3 weken overzetten op een andere pas. Je kunt dit via de klantenservice regelen of in je Mijn NS-account. De klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Verder is het noodzakelijk om via de klantenservice van OV-chipkaart je kaart te laten blokkeren en een nieuwe aan te vragen. Wij kunnen je abonnement namelijk niet permanent overzetten op een andere bestaande OV-chipkaart. Klik https:// https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact.htm voor de contactgegevens van de klantenservice van OV-chipkaart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum maikenlinn7!

Vervelend dat je je OV-chipkaart bent verloren! Als je in het bezit bent van een Dal Voordeel abonnement, dan kunnen wij je abonnement tijdelijk voor 3 weken overzetten op een andere pas. Je kunt dit via de klantenservice regelen of in je Mijn NS-account. De klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Verder is het noodzakelijk om via de klantenservice van OV-chipkaart je kaart te laten blokkeren en een nieuwe aan te vragen. Wij kunnen je abonnement namelijk niet permanent overzetten op een andere bestaande OV-chipkaart. Klik https:// https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/contact.htm voor de contactgegevens van de klantenservice van OV-chipkaart.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer