beantwoord

ov-chipkaart kwijt tijdens reis, kan ik mijn vergeten check-out claimen?

• 18 november 2014
  • 1 reactie
  • 384 Bekeken

Ik ben mijn ov chipkaart kwijtgeraakt tijdens mijn reis en heb du niet uit kunnen checken.
Ik heb mijn oude kaart al geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. Wat moet ik nog doen met het uitchecken? Kan ik dat nu via internet normaal doen zoals altijd als je vergeten bent uit te checken?
icon

Beste antwoord door Stephan NS 19 november 2014, 08:35

Hoi Kira Jonckheere,

Goed dat je dit meldt op het NS Serviceforum, en dat je direct een nieuwe ov-chipkaart hebt aangevraagd. Je kunt proberen om je check-out te claimen via Mijn NS, maar mocht dat niet lukken dan kan ik je ook helpen. Je kunt mij in dat geval een privébericht sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer van de oude kaart. Dan zal ik het voor je nakijken. Ik heb je topic verplaatst naar "ov-chipkaart".

Groet,
Stephan
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Kira Jonckheere,

Goed dat je dit meldt op het NS Serviceforum, en dat je direct een nieuwe ov-chipkaart hebt aangevraagd. Je kunt proberen om je check-out te claimen via Mijn NS, maar mocht dat niet lukken dan kan ik je ook helpen. Je kunt mij in dat geval een privébericht sturen met je NAW-gegevens en ov-chipkaartnummer van de oude kaart. Dan zal ik het voor je nakijken. Ik heb je topic verplaatst naar "ov-chipkaart".

Groet,
Stephan

Reageer