beantwoord

ov chipkaart met ns flex nog steeds niet ontvangen

  • 19 september 2018
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Ik heb op 6 september 2018 een ov chipkaart met ns flex aangevraagd. De betaling is verwerkt maar heb nog steeds geen kaart ontvangen. Mijn abonnement ging per 13 september 2018 in.....
Mijn vriend heeft tegelijkertijd met mij ook zo'n kaart aangevraagd en hij had hem vorige week al binnen.
Hoe kan ik nog steeds geen kaart hebben ontvangen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 september 2018, 16:33

Hi cyrenne. Welkom bij de Community.

Heb je de kaart inmiddels ontvangen? Zoals MvanGelder al aangeeft kan je eventueel extra gemaakte kosten declareren bij onze Klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Omdat er achterstanden zijn.

U kunt eventuele extra kosten declareren via NS.
Hi cyrenne. Welkom bij de Community.

Heb je de kaart inmiddels ontvangen? Zoals MvanGelder al aangeeft kan je eventueel extra gemaakte kosten declareren bij onze Klantenservice.

Reageer