beantwoord

OV chipkaart met studentenov bijna verlopen, nog steeds geen kaart binnen

• 7 juni 2019
  • 4 reacties
  • 270 Bekeken

Hoi,

Ik kreeg in mei een mail dat mijn OV chipkaart (met studentenreisproduct) op 13 juni verloopt. Ik moest een nieuwe pasfoto opsturen en kreeg op 9 april een bevestiging dat de nieuwe kaart enkele weken voor verloopdatum binnenkomt. Nu is mijn kaart bijna verlopen en nog niks binnen. Gebeld met OV chipkaart en klantenservice van NS. Beide kunnen hier niks aan doen. Maar ik moet elke dag een flink stuk reizen om op school te komen, daarom heb ik die kaart echt nodig!! Wanneer komt mijn kaart binnen? Ik moet deze voor 13 juni hebben.
icon

Beste antwoord door Danny NS 21 juni 2019, 19:45

Inmiddels is het geregeld met KenAdams. De TS gaat de nieuwe kaart zelf aanvragen. Ik heb €7,50 overgemaakt voor de kosten die hiervoor in rekening worden gebracht.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi KenAdams en welkom bij de NS Community!

Ik kan jou als NS geen informatie geven over de levering en productie van de OV-chipkaart. Hiervoor kan je terecht bij de klantenservice van de OV-chipkaart.

Mocht je de kaart nou niet op tijd hebben, dan kan je voor deze reizen tickets kopen in de automaat. We kunnen jou dan achteraf de kosten hiervan vergoeden als je kan aantonen dat je een Studentenreisproduct had.
Ik heb ov en ns beide al 3x(!) Gebeld. Beide verwijzen ze me steeds door naar elkaar. Ik moet een nieuwe pas hebben voor 13 juni. De bevestiging kreeg ik al van NS op 9 april
Stuur je mij een Privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum? Dan kijk ik met je mee.
Inmiddels is het geregeld met KenAdams. De TS gaat de nieuwe kaart zelf aanvragen. Ik heb €7,50 overgemaakt voor de kosten die hiervoor in rekening worden gebracht.

Reageer