beantwoord

OV-chipkaart met Voordeelurenabonnement verlopen: hoe kan ik een nieuwe pas aanvragen?

• 16 mei 2014
  • 2 reacties
  • 985 Bekeken

ik heb jaren ns voordeelurenkaart .
het word automatisch met ov abonnement afgeschreven , maar nu heb ik geen geldige voordeelurenkaart ,
gister 15-05.2014 is een tijdelijk voor 3 weken op de ov chip-pas geplaatst.
nu moet ik een formulier op internet downloaden om me weer voor de pas in te schrijven met pasfoto.
mijn pleegdochter onderzoekt nu hoe , ik heb geen pc en er ook geen verstand van .
en aan de balie kan ik niet geholpen worden , want ik ben een bestaande klant , geen nieuwe klant .
icon

Beste antwoord door Inge NS 16 mei 2014, 18:00

Welkom op het forum dhr j leter!

Ik begrijp uit je post dat je OV-chipkaart na 5 jaar is verlopen en dat je nog niet in het bezit bent van een nieuwe OV-chipkaart met Voordeelurenabonnement. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd, aangezien ik graag voor je wil nakijken hoe je z.s.m. weer een nieuwe kaart kunt krijgen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het forum dhr j leter!

Ik begrijp uit je post dat je OV-chipkaart na 5 jaar is verlopen en dat je nog niet in het bezit bent van een nieuwe OV-chipkaart met Voordeelurenabonnement. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd, aangezien ik graag voor je wil nakijken hoe je z.s.m. weer een nieuwe kaart kunt krijgen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Deze vraag lijkt mij beantwoord 🙂

Reageer