beantwoord

OV-chipkaart met Weekendvrij abonnement verloopt 14 oktober en heb nog geen nieuwe ontvangen.

• 5 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 240 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Mijn Ov-chipkaart met Weekend Vrij abonnement verloopt 14 oktober, en ik heb hierover verder geen bericht gehad, en ook geen nieuwe Ov-chipkaart ontvangen. Wel kan ik hem vernieuwen via ov-chipkaart.nl, maar dit kost 7,50 euro. Komt er nog een nieuwe kaart of is er een andere een mogelijkheid om het gratis te vernieuwen, of eventueel om de 7,50 terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 12 oktober 2016, 11:51

We hebben inmiddels contact gehad over de situatie. Er had inderdaad een kaart aangemaakt moeten zijn. Dit is niet het geval. md_73 vraagt een duplicaat aan en dan vergoeden wij de kosten.
Bekijk origineel

4 reacties

Reken er niet op dat er nog een nieuw kaart komt. Vernieuw hem meteen zelf via ov-chipkaart.nl en stuur de rekening naar NS.
Welkom op het Serviceforum, md_73. Jammer om dit te lezen. Zou je me een privébericht met je NAW-gegevens en geboortedatum kunnen sturen? Dan kijk ik het voor je na. Je doet dit door op mijn naam te klikken en dan te klikken op "Stuur een privébericht".
We hebben inmiddels contact gehad over de situatie. Er had inderdaad een kaart aangemaakt moeten zijn. Dit is niet het geval. md_73 vraagt een duplicaat aan en dan vergoeden wij de kosten.
Ik heb intussen een nieuwe ov-chipkaart en ik heb keurig het geld ervoor teruggekregen van de NS.
Bedankt voor de moeite!

Reageer