-
-
Op het juiste spoor
-
2 reacties
Op 24 oktober heb ik online een voordeel abonnement besteld en betaald. Deze zou 31 oktober in gaan. Tot op heden heb ik geen kaart ontvangen. Via twitter krijg ik te horen dat ik maar een duplicaat moet bestellen en de extra kosten krijg ik wel terug. Moet ik dan wel een berichtje sturen uiteraard. Dit is een rare gang van zaken en ik verwacht juist dat een bedrijf mij dan het product opnieuw verzend. Dat is toch makkelijker dan sat ik van alles moet doen om het geregeld te krijgen? Laat staan de gemiste tijd die ik niet gebruik kan maken van de kaart. ( of eigenlijk mijn vriendin).
icon
Beste antwoord door Sivan NS 8 november 2016, 10:58
Ik heb even gebeld met onze contactpersoon bij Translink. Ook zij hebben liever dat de klant zelf even belt, maar in dit geval is er alsnog een kosteloos duplicaat voor je gemaakt. Hopelijk ontvang je deze kaart vrijdag of zaterdag nog. Mocht je aan het eind van volgende week nog niets hebben gehad, dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel