beantwoord

OV chipkaart niet ontvangen

• 17 maart 2019
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Goedenmorgen, ik heb vorige week een ov chipkaart besteld en tot op heden niet ontvangen, morgen moet ik met de trein reizen wat inhoudt dat ik kaartjes moet kopen en ik de chipkaart waarschijnlijk dinsdag ontvang ( ivm dat de post niet op maandag komt) wat zou ik het beste kunnen doen? Is nogal een dure rit, zonder een abbonement erop !🤭🤭🤭😱 .
icon

Beste antwoord door Iris NS 17 maart 2019, 11:17

Goedemorgen mizyB,

Wat balen dat je je OV-chipkaart nog niet ontvangen hebt. Zoals MoDe al aangaf kun je inderdaad de gemaakte reiskosten terugvragen wanneer je de OV-chipkaart binnen hebt. Bewaar je vervoerbewijzen dus goed. Eventueel kun je in je MijnNS-account of via onze klantenservice even checken of het juiste adres bij ons geregistreerd staat. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je hebt een NS abonnement besteld wat morgen ingaat? Neem contact op met de klantenservice. In de regel worden kaartjes gekocht vanwege niet ontvangen ov-chipkaart na de ingangsdatum van abonnement vergoed.
Goedemorgen mizyB,

Wat balen dat je je OV-chipkaart nog niet ontvangen hebt. Zoals MoDe al aangaf kun je inderdaad de gemaakte reiskosten terugvragen wanneer je de OV-chipkaart binnen hebt. Bewaar je vervoerbewijzen dus goed. Eventueel kun je in je MijnNS-account of via onze klantenservice even checken of het juiste adres bij ons geregistreerd staat. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer