beantwoord

OV-chipkaart nog niet ontvangen

• 10 maart 2015
  • 1 reactie
  • 1749 Bekeken

Beste medewerker van de NS,

Woensdagmiddag heb ik een nieuwe OV-chipkaart aangevraagd, deze zou binnen 3 werkdagen binnen zijn en ik zou een verzendbevestiging krijgen als TNT hem had verzonden, conform de ontvangen mail. Beide heb ik nog niet binnen, kunt u me hier meer informatie over geven want ik moet komende vrijdag mijn OV gebruiken.

Geachte ***

Hartelijk dank voor uw aanvraag voor een vervangende persoonlijke OV-chipkaart. U kunt uw nieuwe kaart binnen gemiddeld drie werkdagen verwachten. Zodra wij uw kaart aanbieden aan PostNL, informeren wij u weer met een e-mail.

Met uw oude OV-chipkaart kunt u niet meer reizen. Uw oude kaart is geblokkeerd en het eventuele saldo van uw oude kaart wordt binnen 30 dagen op uw bankrekening overgemaakt. Had u een abonnement en/of automatisch opladen op uw oude kaart staan? Dan staat dit ook op uw nieuwe kaart.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice OV-chipkaart
icon

Beste antwoord door Inge NS 10 maart 2015, 18:07

Ik kan dit helaas niet voor je nagaan, aangezien je OV-chipkaart door de klantenservice van OV-chipkaart wordt geproduceerd en verstuurd. Ik wil je daarom aanraden om even met hen contact op te nemen. Succes!

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergoten.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik kan dit helaas niet voor je nagaan, aangezien je OV-chipkaart door de klantenservice van OV-chipkaart wordt geproduceerd en verstuurd. Ik wil je daarom aanraden om even met hen contact op te nemen. Succes!

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergoten.

Reageer