beantwoord

Ov chipkaart opgeladen maar staat niet op de kaart

• 5 november 2014
  • 11 reacties
  • 749 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hallo,

Ik heb net m'n Ov chipkaart opgeladen. Nu staat het geld niet op m'n Ov chipkaart maar is wel van m'n bankrekening afgeschreven. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Thijs NS 5 november 2014, 18:14

Heb je opgeladen bij een NS-kaartautomaat? In sommige gevallen wordt het geld weer teruggestort op je rekening als het bijschrijven niet gelukt is. Is dit gebeurd? Zo nee, kun je dan je NAW-gegevens, bankrekeningnummer en kaartnummer laten weten in een privébericht?
Bekijk origineel

11 reacties

Heb je opgeladen bij een NS-kaartautomaat? In sommige gevallen wordt het geld weer teruggestort op je rekening als het bijschrijven niet gelukt is. Is dit gebeurd? Zo nee, kun je dan je NAW-gegevens, bankrekeningnummer en kaartnummer laten weten in een privébericht?
Hoi,

Ik heb je een privebericht gestuurd. Heb je deze ontvangen? Want heb hier nog geen antwoord op.
Hoi,

Ik heb je een privebericht gestuurd. Heb je deze ontvangen? Want heb hier nog geen antwoord op.
Ja, ik heb deze ontvangen. Ik zal zo reageren.
Dit is herkenbaar, nu 2x 50 euro afgeschreven, niet bijgeschreven. Als bedrijf betalen wij de OV kosten voor de medewerker. Eerst 50 euro overgemaakt op een anonieme kaart; saldo niet opgewaardeerd. Nu een persoonlijke OV kaart 50 euro afgeschreven, niet terug te zien op de kaart?? Hoe kan ik het saldo opwaarderen??
Reputatie 1
@KrachtVaardig: houdt u, nadat u gepind heeft, de kaart opnieuw voor de kaartlezer, zodat het geld erop wordt gezet?
Hallo mijn dochter heeft op 27 april 2016 haar anonieme OV opgeladen met 20 euro. Het is afgeschreven maar de pas is niet opgeladen! Wat moet ik doen om het geld terug te krijgen.
Welkom op het NS Serviceforum Silva! Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de optie tot het versturen van een privébericht. Graag met NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer en IBAN.
Hallo,

Op 23 april heb ik mijn ov opgeladen met 10 euro bij station Den haag HS (automaat 201).Het geld is van mijn rekening afgeschreven maar niet opgeladen op mijn ov chipkaart.
Ik moest dus nog een keer opladen (andere automaat) en die is wel gelukt.
Wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen?.
Hallo,

Op 23 april heb ik mijn ov opgeladen met 10 euro bij station Den haag HS (automaat 201).Het geld is van mijn rekening afgeschreven maar niet opgeladen op mijn ov chipkaart.
Ik moest dus nog een keer opladen (andere automaat) en die is wel gelukt.
Wat moet ik nu doen om mijn geld terug te krijgen?.

Hallo GDirksz en ook jij welkom op het NS forum. Vervelend dat dit heeft plaats gevonden, zou jij mij hiervoor een privebericht willen sturen met je persoonlijke gegevens? Help ik je daar graag verder. Je kan mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht"
Ik heb (nog) geen privébericht ontvangen van Silva. Dat is jammer, want dan kan ik niets voor haar doen. Mocht zoiets gebeuren dan kun je dit altijd hier op het forum melden en kijken we hoe we kunnen helpen.

Reageer