beantwoord

OV-chipkaart opladen is mislukt

• 11 december 2019
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Goedenavond,

Gisteravond heb ik op station Bijlmer-Arena tot twee keer toe geprobeerd 10 euro op m’n OV chipkaart te laden, maar beide keren is wel het geld van m’n rekening afgeschreven maar kwam er niks bij op m’n kaart. Het betrof een oplaadzuil van de NS waarbij je je kaart in een inkeping moest leggen. In ieder geval bij de 2e poging weet ik zeker dat ik alle stappen van het oplaadproces heb doorlopen. Kunt u mij helpen deze 20 euro terug te krijgen?

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Thom 11 december 2019, 19:58

Elke mislukte betaling van het automaat op de ov-chipkaart wordt binnen een paar dagen automatisch teruggestort. U hoeft niets te doen.

Hoewel het niet nodig zal zijn, kunt u bijvoorbeeld na een week contact opnemen met Klantenservice.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Elke mislukte betaling van het automaat op de ov-chipkaart wordt binnen een paar dagen automatisch teruggestort. U hoeft niets te doen.

Hoewel het niet nodig zal zijn, kunt u bijvoorbeeld na een week contact opnemen met Klantenservice.

Bedankt voor de antwoorden. Helaas heb ik nog niks terug gehad, maar ik zal het tot dinsdag afwachten. Dan is het een week geleden. 

Reageer