beantwoord

ov-chipkaart opwaarderen fout

  • 11 januari 2020
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Hallo

Ik heb net mn saldo opgewaardeerd 10 euro

Alleen heb ik het nooit gekregen terwijl het wel van mn bank is afgeschreven 

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 januari 2020, 20:48

Wilde u het saldo laden bij een kaartautomaat van NS? Dan wordt het bedrag over enkele dagen automatisch teruggestort op uw rekening. Gebeurt dat onverhoopt niet, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van NS. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Wilde u het saldo laden bij een automaat die niet van NS is? Neem dan contact op met de vervoerder van wie de automaat is, of met de klantenservice OV-chipkaart (telefoonnummer 0900-0980) als het gaat om een automaat die niet van een vervoerder is, maar bijvoorbeeld in een supermarkt of drogisterij staat.

Hebt u het saldo via de website www.ov-chipkaart.nl besteld? Dan moet u het nog op uw kaart laden door uw kaart bij een ophaalautomaat voor de kaartlezer te houden en te kiezen voor Ophalen bestelling.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Wilde u het saldo laden bij een kaartautomaat van NS? Dan wordt het bedrag over enkele dagen automatisch teruggestort op uw rekening. Gebeurt dat onverhoopt niet, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice van NS. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Wilde u het saldo laden bij een automaat die niet van NS is? Neem dan contact op met de vervoerder van wie de automaat is, of met de klantenservice OV-chipkaart (telefoonnummer 0900-0980) als het gaat om een automaat die niet van een vervoerder is, maar bijvoorbeeld in een supermarkt of drogisterij staat.

Hebt u het saldo via de website www.ov-chipkaart.nl besteld? Dan moet u het nog op uw kaart laden door uw kaart bij een ophaalautomaat voor de kaartlezer te houden en te kiezen voor Ophalen bestelling.

Reageer